Asmenų aptarnavimo kokybės vertinimo anketa

 

ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMO ANKETA

Siekdami užtikrinti gerą administravimą ir kokybišką asmenų aptarnavimą, norėtume sužinoti Jūsų nuomonę apie asmenų aptarnavimo Nacionalinėje žemės tarnyboje prie Aplinkos ministerijos (toliau – Tarnyba) kokybę. Anketoje prašytume pažymėti Jūsų nuomonę atitinkančius atsakymus ir pateikti juos pagrindžiančius komentarus. Jūsų nuomonė mums labai svarbi.

1.1 Jeigu pasirinkote kreipimosi būdą telefonu, prašytume atsakyti į keletą papildomų klausimų:

Ar atsiliepęs darbuotojas prisistatė, t. y. nurodė institucijos pavadinimą ir pasakė savo vardą ir pavardę?
Ar atsiliepęs darbuotojas pasisveikino?

1.2 Jeigu pasirinkote kreipimosi būdą elektroninėmis priemonėmis, prašytume atsakyti į keletą papildomų klausimų:

Ar Jums ilgai teko laukti atsakymo?
Ar Jums atsakęs darbuotojas elgėsi mandagiai (vartojo dalykinę kalbą)?
* 2. Ar esate pakankamai informuotas apie Tarnybos asmenų aptarnavimo tvarką ir darbo laiką?*

3. Kaip Jūs vertinate:

* 3.1 Atsakymų pateikimo greitumą sprendžiant probleminius klausimus?*
* 3.2 Gautos informacijos aiškumą ir išsamumą?*
* 3.3 Tarnybos darbuotojo mandagumą ir paslaugumą?*
* 3.4 Tarnybos darbuotojo pasiekiamumą (atvykus, telefonu, el. paštu)?*
* 5. Kaip Jūs vertinate asmenų aptarnavimo Tarnyboje kokybę?*