1. rengia Tarnybos einamųjų metų dokumentacijos plano papildymą, ateinančių metų dokumentacijos planą, dokumentų registrų sąrašą, ilgai ir nuolat saugomų dokumentų apyrašus, pasibaigusio saugojimo termino dokumentų naikinimo aktus, suveda bylų sudarymo suvestinius duomenis ir Tarnybos dokumentų valdymo sistemos priemonėmis per Elektroninio archyvo informacinę sistemą teikia derinti Lietuvos valstybės naujajam archyvui;
2. kontroliuoja, kad dokumentai Tarnyboje būtų saugomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu bei kitais teisės aktais;
3. perduoda nuolat saugomus dokumentus toliau saugoti Lietuvos valstybės naujajam archyvui;
4. pagal Skyriaus kompetenciją teikia pasiūlymus dėl geresnio ir efektyvesnio Tarnybos dokumentų valdymo sistemos naudojimo ir tobulinimo bei dalyvauja pakeitimų testavimo ir diegimo procese;
5. registruoja Tarnybos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojų pavedimus, įsakymus veiklos klausimais, įgaliojimus ir kitus vidaus dokumentus;
6. vykdo Tarnybos centrinio padalinio dokumentų saugyklos būklės stebėseną ir Tarnybos teritorinių skyrių pateiktų dokumentų saugyklų būklės stebėsenos duomenų analizę ir informuoja Skyriaus vyresnįjį patarėją apie nustatytus neatitikimus;
7. prireikus išduoda archyvines pažymas, nustatyta tvarka tvirtina Tarnybos dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus;
8. užtikrina reikiamų dokumentų arba jų skaitmeninių kopijų paskelbimą Teisės aktų registre;
9. pasirašytinai Tarnybos darbuotojams laikinai naudoti išduoda archyve saugomus dokumentus bei bylas ir juos užregistruoja Dokumentų išdavimo ir grąžinimo žurnale;
10. rengia Tarnybos Dokumentų ekspertų komisijos posėdžių darbotvarkių projektus, teikia komisijos nariams dokumentus, protokoluoja posėdžius, tvarko ir saugo komisijos dokumentus;
11. konsultuoja su Skyriaus veikla susijusiais klausimais;
12. pagal kompetenciją teikia Skyriaus teikiamas administracines paslaugas, susijusias su dokumentų ir informacijos išdavimu;
13. apdoroja su Skyriaus teikiamų administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją;
14. tvarko Skyriaus dokumentaciją;
15. pagal kompetenciją:
15.1. kontroliuoja ir užtikrina sutarčių vykdymą;
15.2. bendradarbiauja su kitomis institucijomis;
15.3. bendradarbiauja su kitais Tarnybos administracijos padaliniais;
15.4. dalyvauja Tarnybos organizuojamuose pasitarimuose, posėdžiuose ir komisijų
veikloje;
15.5. teikia informaciją kitiems Tarnybos administracijos padaliniams;
15.6. pagal kompetenciją nagrinėja ir dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų
ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus ir skundus bei rengia ir dalyvauja rengiant atsakymus į juos;
15.7. atlieka einamąją finansų kontrolę;
16. vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Skyriaus
vedėjo ir Skyriaus vyresniojo patarėjo pavedimus, kad būtų pasiekti Tarnybos strateginiai tikslai.
Specialieji reikalavimai
1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą
iki 1995 metų;
2. turėti ne mažiau kaip 2 metų darbo dokumentų valdymo srityje patirtį;
3. būti susipažinus su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį
administravimą, susijusiais su veiklos sritimi;
4. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu;
5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti
informaciją ir rengti išvadas;
6. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
7. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
8. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas.