1. vykdo asmenų priėmimą ir aptarnavimą vieno langelio principu;
2. vadovaudamasis Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų ir skundų nagrinėjimo viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“ ir kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais asmenų aptarnavimą, teikia informaciją asmenims Tarnybos kompetencijai priskirtais klausimais;
3. pagal kompetenciją rengia atsakymus, koordinuoja ir užtikrina atsakymų pateikimą į asmenų Tarnybos oficialiu el. paštu bei interneto svetainės interaktyvioje užklausos formoje pateiktus klausimus;
4. vykdo interneto svetainės https://nzt.lrv.lt/lt/ skiltyje ,,Dažniausiai užduodami klausimai“ pateiktų klausimų stebėseną ir užtikrina aktualios informacijos pateikimą;
5. pagal kompetenciją registruoja, sistemina ir tvarko Tarnyboje gautus, siunčiamus dokumentus naudodamasis Tarnybos dokumentų valdymo sistemos priemonėmis;
6. gautus dokumentus perduoda Tarnybos vadovybei pagal kuruojamas sritis užduotims suformuoti arba paskirsto juos Tarnybos administracijos padalinių vadovams;
7. pagal kompetenciją rengia vidaus teisės aktų projektus, dalyvauja rengiant Tarnybos vidaus teisės aktų projektus, teikia pastabas ir pasiūlymus;
8. atlieka asmenų aptarnavimo Tarnyboje kokybės vertinimą;
9. dalyvauja rengiant metines ir kitas asmenų aptarnavimo Tarnyboje ataskaitas ir darbo planus, teikia Skyriaus vyresniajam patarėjui reikalingus duomenis darbo planų ir ataskaitų parengimui.
10. pagal kompetenciją teikia informaciją ir dokumentų kopijas;
11. konsultuoja Tarnybos darbuotojus ir rengia metodines rekomendacijas asmenų aptarnavimo bei kitais klausimais;
12. pagal kompetenciją teikia pasiūlymus dėl aptarnavimo kokybės gerinimo;
13. kaupia, sistemina, apdoroja ir analizuoja su asmenų aptarnavimu susijusią informaciją;
14. tvarko Skyriaus dokumentaciją;
15. pagal kompetenciją:
15.1. kontroliuoja ir užtikrina sutarčių vykdymą;
15.2. bendradarbiauja su kitomis institucijomis;
15.3. bendradarbiauja su kitais Tarnybos struktūriniais padaliniais, siekiant formuoti vieningą aptarnavimo sistemą;
15.4. dalyvauja Tarnybos organizuojamuose pasitarimuose, posėdžiuose ir komisijų veikloje;
15.5. teikia informaciją kitiems Tarnybos administracijos padaliniams;
15.6. pagal kompetenciją nagrinėja ir dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų
ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus ir skundus bei rengia ir dalyvauja rengiant atsakymus į juos;
15.7. atlieka einamąją finansų kontrolę;
16. vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ir Skyriaus vyresniojo patarėjo pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
2 turėti 2 metų darbo patirtį asmenų aptarnavimo ir/ar dokumentų valdymo srityse;
3. gerai išmanyti Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymą, Nacionalinės žemės tarnybos prie Aplinkos ministerijos (toliau – Tarnyba) veiklą reglamentuojančius teisės aktus, žinoti teisės aktus, reglamentuojančius teisės aktų ir dokumentų rengimą, saugojimą;
4. išmanyti asmenų aptarnavimo ir šios veiklos kokybės valdymo principus, gebėti juos taikyti veikloje;
5. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei rengti dokumentų projektus, atsakymų asmenims projektus ir kitus veiklos dokumentų projektus;
6. mokėti dirbti su dokumentų valdymo sistema, Microsoft Office programiniu paketu, interneto naršyklėmis, žinoti taikomųjų kompiuterinių programų pagrindus.