1. Apdoroja su priežiūra ir (ar) kontrole susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja
susijusios informacijos apdorojimą.
2. Atlieka priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar)
kontrolės veiklų atlikimą.
3. Nagrinėja skundus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl priežiūros ir (ar)
kontrolės vykdymo arba prireikus koordinuoja skundų ir dokumentų sudėtingais klausimais
dėl priežiūros ir (ar) kontrolės vykdymo nagrinėjimą, rengia atsakymus arba prireikus
koordinuoja atsakymų rengimą.
4. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
5. Planuoja priežiūros ir (ar) kontrolės veiklas arba prireikus koordinuoja priežiūros ir (ar)
kontrolės veiklų planavimą.
6. Prižiūri su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis susijusių sprendimų, rekomendacijų,
nurodymų vykdymą arba prireikus koordinuoja su priežiūros ir (ar) kontrolės veiklomis
susijusių sprendimų, rekomendacijų, nurodymų vykdymo priežiūrą.
7. Rengia ir teikia informaciją su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais klausimais
arba prireikus koordinuoja informacijos su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais sudėtingais
klausimais rengimą ir teikimą.
8. Rengia ir teikia pasiūlymus su priežiūra ir (ar) kontrole susijusiais klausimais.
9. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl priežiūros ir (ar) kontrolės
arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl priežiūros ir
(ar) kontrolės rengimą.
10. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su
sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
11. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų
įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja
prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų
vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
12. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų
įgyvendinimo proceso organizavimą.
13. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir
aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
14. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais
klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais
sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
15. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
16. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo
arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų
įgyvendinimo rengimą.
17. Reguliariai peržiūri ūkio subjektų veiklos rizikų registrą ir atlieka ir (ar) koordinuoja ūkio
subjektų veiklos rizikų vertinimą ir prioritetų nustatymą.
18. Rengia ir teikia Tarnybos direktoriui tvirtinti rizikos vertinimu pagrįstus tikrinamų ūkio
subjektų planinių patikrinimų planų projektus.
19. Rengia dokumentų, susijusių su ūkio subjektų įspėjimu raštu, kvalifikacijos pažymėjimų
galiojimo stabdymu, galiojimo sustabdymo panaikinimu ar galiojimo panaikinimu, projektus.
20. Bendradarbiauja su ūkio subjektais, teikia vienodas ir neprieštaringas konsultacijas ūkio
subjektams Tarnybos kompetencijos klausimais.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Specialieji reikalavimai
1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)
arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.2. studijų kryptis – matavimų inžinerija (arba);
1.3. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
1.4. studijų kryptis – teisė;
arba:
1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)
arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
1.6. darbo patirtis – rizikų ir kitų grėsmių valdymo srityje;
1.7. darbo patirties trukmė – 1 metai.