Pareigų aprašymas

1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus

koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.

2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

3. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.

4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių

paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų

sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus

ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.

5. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais

klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais

sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

6. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.

7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų

teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl

paslaugų teikimo rengimą.

8. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su

sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.

9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų

įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja

prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų

vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.

10. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir

aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.

11. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais

klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais

sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

12. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.

13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo

arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų

įgyvendinimo rengimą.

14. Vykdo darbus žemės administravimo, valstybinės žemės perleidimo, nuomos, perdavimo

naudotis ir nuosavybės teisių atkūrimo srityse.

15. Vykdo darbus žemės tvarkymo, žemėtvarkos ir teritorijų planavimo procesuose.

16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)

arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);

3. studijų kryptis – matavimų inžinerija (arba);

4. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);

5. studijų kryptis – teisė;

arba:

6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)

arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

7. darbo patirtis – žemėtvarkos patirtis;

8. darbo patirties trukmė – 1 metai.