Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
2. turėti profesinės patirties;
3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro įsakymus, kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, dokumentų valdymą, ir kitus su Skyriaus veikla susijusius teisės aktus;
4. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu, kompiuterizuota dokumentų valdymo sistema;
5. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
6. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas.
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. užtikrina greitą ir tikslią Nacionalinėje žemės tarnyboje gautų, siunčiamų, vidaus dokumentų apyvartą pagal Nacionalinės žemės tarnybos direktoriaus patvirtintą dokumentacijos planą, naudodamas kompiuterizuotos dokumentų valdymo sistemos priemones;
2. priima ir tvarko gaunamą korespondenciją, registruoja Nacionalinėje žemės tarnyboje gautus dokumentus ir perduoda direktoriui, direktoriaus pavaduotojams bei struktūrinių padalinių vadovams;
3. registruoja Nacionalinės žemės tarnybos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojų pavedimus, įsakymus veiklos klausimais, įgaliojimus, sutartis ir kitus vidaus dokumentus;
4. protokoluoja Nacionalinės žemės tarnybos vadovybės ir struktūrinių padalinių vadovų pasitarimus;
5. pagal kompetenciją padeda Skyriaus vedėjui rengti teisės aktų projektus;
6. pagal kompetenciją vykdo asmenų aptarnavimą centriniame Nacionalinės žemės tarnybos padalinyje ir vadovaudamasis Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklėmis bei kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais asmenų aptarnavimą, koordinuoja asmenų aptarnavimo vieno langelio principu įgyvendinimą Nacionalinėje žemės tarnyboje, užtikrina informacijos Nacionalinės žemės tarnybos kompetencijai priklausančiais klausimais pateikimą asmenims, besikreipiantiems į Nacionalinę žemės tarnybą (išskyrus raštu);
7. perduoda informaciją faksimilinio ryšio ar kitokiais telekomunikacijų galiniais įrenginiais;
8. nustatyta tvarka tvirtina Nacionalinės žemės tarnybos dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus;
9. kontroliuoja, kad Lietuvos Respublikos Prezidento, Seimo, Vyriausybės, kitų institucijų bei ministerijos vadovybės pavedimai būtų vykdomi laiku;
10. tvarko Skyriaus dokumentaciją;
11. pagal kompetenciją:
11.1. kontroliuoja ir užtikrina sutarčių vykdymą;
11.2. palaiko ryšius su atitinkamo lygio pareigūnais nacionalinėse institucijose;
11.3. bendradarbiauja su kitais Nacionalinės žemės tarnybos struktūriniais padaliniais;
11.4. dalyvauja rengiant Nacionalinės žemės tarnybos ir kitų institucijų teisės aktų projektus;
11.5. dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus ir skundus bei rengiant atsakymus į juos;
11.6. dalyvauja Nacionalinės žemės tarnybos organizuojamuose pasitarimuose, posėdžiuose ir komisijų veikloje;
11.7. teikia informaciją kitiems Nacionalinės žemės tarnybos struktūriniams padaliniams;
11.8. atlieka einamąją finansų kontrolę;
11.9. vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo, Departamento direktoriaus pavedimus, kad būtų pasiekti Nacionalinės žemės tarnybos strateginiai tikslai.