Pareigų aprašymas

1. apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus

koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą;

2. konsultuoja priskirtos srities klausimais;

3. koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą;

4. nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių

paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų

sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir

atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą;

5. rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais

sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais

sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;

6. rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais;

7. rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių

paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl

paslaugų teikimo rengimą;

8. apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja

su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą;

9. nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų

įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų

ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą

10. priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir

aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu;

11. rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais

klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais

sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;

12. rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais;

13. rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų

įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl

sprendimų įgyvendinimo rengimą;

14. vykdo darbus žemės administravimo, valstybinės žemės perleidimo, nuomos,

perdavimo naudotis ir nuosavybės teisių atkūrimo srityse;

15. vykdo darbus žemės tvarkymo, žemėtvarkos ir teritorijų planavimo procesuose;

16. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius

pavedimus.

Specialieji reikalavimai:

1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu

laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro

kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

2. turėti profesinės patirties;

3. gerai išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus,

Lietuvos Respublikos Prezidento dekretus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos

Respublikos Ministro Pirmininko potvarkius, Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymus ar

kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, darbo santykius, žemės tvarkymą ir

administravimą, žemės reformą, ir kitus su Skyriaus veikla susijusius teisės aktus;

4. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu;

5. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;

6. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;

7. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;

8. sugebėti rengti teisės aktų projektus;

9. mokėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.