1. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus
koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.
2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
3. Koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą.
4. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių
paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų
sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus
ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
5. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais
klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais
sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
6. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.
7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų
teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl
paslaugų teikimo rengimą.
8. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su
sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.
9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų
įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja
prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų
vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.
10. Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir
aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu.
11. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais
klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais
sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
12. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.
13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo
arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų
įgyvendinimo rengimą.
14. Vykdo darbus žemės administravimo, valstybinės žemės perleidimo, nuomos, perdavimo
naudotis ir nuosavybės teisių atkūrimo srityse.
15. Vykdo darbus žemės tvarkymo, žemėtvarkos ir teritorijų planavimo procesuose.
16. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.
Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)
arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
2. studijų kryptis – aplinkos inžinerija (arba);
3. studijų kryptis – matavimų inžinerija (arba);
4. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);
5. studijų kryptis – teisė;
arba:
6. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)
arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
7. darbo patirtis – žemėtvarkos patirtis;
8. darbo patirties trukmė – 1 metai.