Pareigų aprašymas

1. rengia ir teikia informaciją, susijusią su finansų valdymo klausimais, arba prireikus koordinuoja informacijos, susijusios su finansų valdymo klausimais, rengimą ir teikimą;

2. rengia su finansų valdymu susijusius dokumentus arba prireikus koordinuoja su finansų valdymu susijusių dokumentų rengimą;

3. nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus finansų valdymo klausimais, prireikus rengia atsakymus arba koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų finansų valdymo klausimais atsakymų rengimą;

4. tvarko gautinų ir mokėtinų sumų, kitų finansinių įsipareigojimų, susijusių su privačiomis lėšomis, finansinę apskaitą;

5. registruoja tinkamai įformintus ir apskaitos dokumentais pagrįstus ūkinių operacijų ir (ar) ūkinių įvykių duomenis į Turto (žemės) administravimo informacinę sistemą (toliau – ŽAIS);

6. vykdo banko mokėjimų nurodymus ir banko operacijas eurais ir užsienio valiuta elektroninėje banko sistemoje;

7. registruoja banko išrašų informaciją ŽAIS;

8. tvarko atsiskaitymų su pirkėjais už parduotą valstybinę žemę išsimokėtinai ar atsiskaitant iš karto apskaitą, kitų lėšų apskaitą, pervestinų sumų į valstybės ir savivaldybių biudžetus apskaitą;

9. išrašo sąskaitas faktūras už suteiktas paslaugas ar atliktus darbus pagal Nacionalinės žemės tarnybos pateiktas sutartis ir paslaugų ar darbų perdavimo-priėmimo aktus;

10. renka debitorių ir kreditorių, susijusių su valstybinės žemės finansine apskaita, duomenis, padeda vykdyti atsiskaitymų kontrolę;

11. tvarko patikėjimo teise valdomos valstybinės žemės, valdomo valstybinio biologinio turto (medynų) finansinę apskaitą;

12. rengia lėšų, gautų už parduotus valstybinės žemės sklypus, pervestinų ir pervestų į valstybės ir savivaldybių biudžetus ataskaitas, kitų valstybės biudžeto ir savivaldybių pajamų ataskaitas, prognozuojamų pajamų į valstybės ir savivaldybių biudžetus už numatomą parduoti bei išsimokėtinai parduotą valstybinę žemę ataskaitas, bei kitas su žemės finansine apskaita susijusias ataskaitas;

13. dalyvauja Nacionalinės žemės tarnybos atliekamose turto (ilgalaikio ir trumpalaikio) ir finansinių įsipareigojimų inventorizacijose, sutikrina inventorizacijos rezultatus su buhalterinių dokumentų duomenimis;

14. rengia valstybinės žemės pirkėjams skolų už išsimokėtinai parduotą valstybinę žemę laiškus ir mokėtinų ir gautinų sumų tarpusavio suderinimo aktus;

15.  teikia informaciją, reikalingą ūkio subjektų tarpusavio derinimo operacijoms Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacinėje sistemoje (VSAKIS) atlikti;

16. vykdo lėšų už aukciono būdu parduotą miško paskirties žemę apskaitą, kitų lėšų apskaitą, pervestinų sumų į valstybės ir savivaldybių biudžetus apskaitą;

17. pagal kompetenciją:

17.1. kontroliuoja ir užtikrina Skyriui priskirtų sutarčių vykdymą;

17.2. teikia informaciją kitiems Nacionalinės žemės tarnybos administraciniams padaliniams, institucijoms, įstaigoms ar organizacijoms;

17.3. bendradarbiauja su kitais Nacionalinės žemės tarnybos administraciniais padaliniais; 4.17.4. teikia siūlymus Skyriaus vedėjui dėl Skyriaus veiklos tobulinimo;

17.5. dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus, pareiškimus ir skundus bei rengiant atsakymus į juos;

17.6. dalyvauja Nacionalinės žemės tarnybos organizuojamuose pasitarimuose, posėdžiuose ir komisijų veikloje;

18. atlieka einamąją finansų kontrolę;

19. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su Skyriaus veikla susijusius pavedimus.

Specialieji reikalavimai:

1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

2. turėti ne mažiau kaip 1 metų patirtį buhalterinės apskaitos srityje;

3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės viešojo sektoriaus buhalterinę apskaitą ir atskaitomybę, gebėti juos taikyti praktiškai;

4. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą, sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti kaupti, valdyti, sisteminti, apibendrinti informaciją bei rengti išvadas, žinoti teisės aktus, reglamentuojančius teisės aktų ir dokumentų rengimą, saugojimą;

5. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu, interneto naršyklėmis, žinoti taikomųjų kompiuterinių programų pagrindus;

6. gebėti dirbti komandoje, aiškiai ir sklandžiai reikšti, dėstyti mintis žodžiu ir raštu, sisteminti, analizuoti, vertinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pastabas bei pasiūlymus;

7. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;

8. išmanyti pagrindinius buhalterinės apskaitos ir finansų kontrolės principus.