1. rengia Nacionalinės žemės tarnybos einamųjų metų dokumentacijos plano papildymą, ateinančių metų dokumentacijos planą, ilgai ir nuolat saugomų dokumentų apyrašus, pasibaigusio saugojimo termino dokumentų naikinimo aktus, suveda bylų sudarymo suvestinius duomenis ir derina su Lietuvos valstybės naujuoju archyvu;
2. kontroliuoja, kad dokumentai Nacionalinėje žemės tarnyboje būtų saugomi vadovaujantis Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymu bei kitais teisės aktais;
3. metodiškai vadovauja ir kontroliuoja, kad Nacionalinėje žemės tarnyboje dokumentų bylos būtų taisyklingai formuojamos ir laiku sutvarkomos, o nuolatinio ir ilgo saugojimo bylos – atiduodamos saugoti Skyriui;
4. perduoda nuolat saugomus dokumentus toliau saugoti Lietuvos valstybės naujajam archyvui;
5. pagal Skyriaus kompetenciją teikia pasiūlymus dėl geresnio ir efektyvesnio Nacionalinės žemės tarnybos dokumentų valdymo sistemos naudojimo ir tobulinimo bei dalyvauja pakeitimų testavimo ir diegimo procese;
6. registruoja Nacionalinės žemės tarnybos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojų pavedimus, įsakymus veiklos klausimais, įgaliojimus ir kitus vidaus dokumentus;
7. vykdo Nacionalinės žemės tarnybos dokumentų saugyklų būklės stebėseną ir atlieka dokumentų saugyklų būklės stebėsenos duomenų analizę bei informuoja Skyriaus vedėją apie nustatytus neatitikimus;
8. prireikus išduoda archyvines pažymas, nustatyta tvarka tvirtina Nacionalinės žemės tarnybos dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus;
9. užtikrina reikiamų dokumentų arba jų skaitmeninių kopijų paskelbimą Teisės aktų registre;
10. pasirašytinai išduoda Nacionalinės žemės tarnybos darbuotojams laikinai naudoti archyve saugomus dokumentus bei bylas ir juos užregistruoja Dokumentų išdavimo ir grąžinimo žurnale;
11. pagal kompetenciją Skyriaus vedėjui ir patarėjui teikia pasiūlymus dėl geresnio ir efektyvesnio Skyriaus teikiamų administracinių paslaugų, susijusių su dokumentų ir informacijos išdavimu, teikimo;
12. pagal kompetenciją dalyvauja teikiant administracines paslaugas, susijusias su dokumentų ir informacijos išdavimu;
13. sistemina ir apibendrina Skyriaus teikiamų administracinių paslaugų, susijusių su dokumentų ir informacijos išdavimu, duomenis;
14. rengia Nacionalinės žemės tarnybos Dokumentų ekspertų komisijos posėdžių darbotvarkių projektus, teikia komisijos nariams dokumentus, protokoluoja posėdžius, tvarko ir saugo komisijos dokumentus;
15. tvarko Skyriaus dokumentaciją;
16. pagal kompetenciją:
16.1. kontroliuoja ir užtikrina sutarčių vykdymą;
16.2. bendradarbiauja su kitomis institucijomis;
16.3. bendradarbiauja su kitais Nacionalinės žemės tarnybos administracijos padaliniais;
16.4. dalyvauja Nacionalinės žemės tarnybos organizuojamuose pasitarimuose, posėdžiuose ir komisijų veikloje;
16.5. teikia informaciją kitiems Nacionalinės žemės tarnybos administracijos padaliniams;
16.6. pagal kompetenciją nagrinėja ir dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus ir skundus bei rengia ir dalyvauja rengiant atsakymus į juos;
16.7. atlieka einamąją finansų kontrolę;
17. vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo ir Skyriaus vyresniojo patarėjo pavedimus, kad būtų pasiekti Nacionalinės žemės tarnybos strateginiai tikslai.
Specialieji reikalavimai
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;
2. turėti ne mažiau kaip 3 metų darbo patirties dokumentų valdymo srityje;
3. būti susipažinus su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais viešąjį administravimą, susijusiais su veiklos sritimi;
4. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu;
5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
6. gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
7. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles.