1. apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus
koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą;
2. konsultuoja priskirtos srities klausimais;
3. koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą;
4. nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių
paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų
sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus ir
atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą;
5. rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais
sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais
sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;
6. rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais;
7. rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių
paslaugų teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl
paslaugų teikimo rengimą;
8. apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja
su sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą;
9. nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų
įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų
ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų vykdymo nagrinėjimą
arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą;
10. priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir
aptarnavimą, jei tai susiję su sprendimo įgyvendinimo vykdymu;
11. rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais
klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais
sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą;
12. rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais;
13. rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų
įgyvendinimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl
sprendimų įgyvendinimo rengimą;
14. vykdo darbus žemės administravimo, valstybinės žemės perleidimo, nuomos,
perdavimo naudotis ir nuosavybės teisių atkūrimo srityse;
15. vykdo darbus žemės tvarkymo, žemėtvarkos ir teritorijų planavimo procesuose;
16. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius
pavedimus.
Specialieji reikalavimai:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu
laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro
kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
2. turėti profesinės patirties;
3. gerai išmanyti Lietuvos Respublikos Konstituciją, Lietuvos Respublikos įstatymus,
Lietuvos Respublikos Prezidento dekretus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, Lietuvos
Respublikos Ministro Pirmininko potvarkius, Lietuvos Respublikos aplinkos ministro įsakymus ar
kitus teisės aktus, reglamentuojančius viešąjį administravimą, darbo santykius, žemės tvarkymą ir
administravimą, žemės reformą, ir kitus su Skyriaus veikla susijusius teisės aktus;
4. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu;
5. išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
6. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;
7. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas;
8. sugebėti rengti teisės aktų projektus;
9. mokėti sklandžiai dėstyti mintis žodžiu ir raštu.