Pareigų aprašymas

1. planuoja ir organizuoja Skyriaus darbuotojų, atliekančių dokumentų valdymą ir archyvo tvarkymą Tarnyboje (toliau – darbuotojai), veiklą – paskirsto užduotis Skyriaus darbuotojams, kontroliuoja jų vykdymą, užtikrina Skyriaus darbo drausmę ir pagal kompetenciją atsako už Skyriui priskirtų uždavinių ir funkcijų vykdymą;

2. užtikrina, kad įgyvendinant Skyriaus funkcijas optimaliai būtų valdomi ir panaudojami finansiniai, materialiniai, intelektiniai ir informaciniai ištekliai;

3. teikia pasiūlymus Tarnybos direktoriui dėl Skyriaus darbuotojų skatinimo ir perkėlimo į kitas pareigas, vertina Skyriaus darbuotojų veiklą;

4. teisės aktų nustatyta tvarka inicijuoja Skyriaus darbuotojų galimų darbo pareigų pažeidimų tyrimą;

5. Tarnybos direktoriaus nustatyta tvarka atsiskaito už Skyriaus veiklą;

6. Tarnybos direktoriaus pavedimu atstovauja Nacionalinei žemės tarnybai santykiuose su kitomis įstaigomis, organizacijomis ir fiziniais asmenimis;

7. pagal kompetenciją priima su Skyriaus veikla susijusius sprendimus;

8. konsultuoja su Skyriaus veikla susijusiais klausimais;

9. pagal kompetenciją rengia ir teikia pasiūlymus klausimais, susijusiais su Tarnybos archyvų tvarkymų ir valdymu, Skyriaus teikiamų administracinių paslaugų, susijusių su dokumentų ir informacijos išdavimu, teikimu;

10. vadovauja su Skyriaus teikiamomis administracinėmis paslaugomis, susijusiomis su dokumentų ir informacijos išdavimu, susijusių veiklų vykdymui arba prireikus jas vykdo;

11. pagal kompetenciją vadovauja Skyriaus informacijos rengimui ir teikimui arba prireikus rengia ir teikia informaciją;

12. pagal kompetenciją organizuoja teisės aktų projektų rengimą arba juos rengia;

13. organizuoja, kad nuolat saugomi dokumentai būtų perduoti toliau saugoti Lietuvos valstybės naujajam archyvui;

14. pagal Skyriaus kompetenciją dalyvauja rengiant norminių teisės aktų projektus, Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos strateginį planą, Tarnybos strateginį ir metinį veiklos planus ir teikia informaciją apie minėtų planų vykdymą;

15. nustatyta tvarka tvirtina Tarnybos dokumentų kopijas, nuorašus, išrašus;

6.16. skelbia Tarnybos direktoriaus norminio pobūdžio įsakymus Teisės aktų registre Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo nustatyta tvarka;

17.tvarko Skyriaus dokumentaciją;

18. pagal kompetenciją:

18.1. kontroliuoja ir užtikrina sutarčių vykdymą;

18.2. bendradarbiauja su kitomis institucijomis;

18.3. bendradarbiauja su kitais Tarnybos administracijos padaliniais;

18.4. dalyvauja rengiant Tarnybos ir kitų institucijų teisės aktų projektus;

18.5. dalyvauja nagrinėjant piliečių, kitų asmenų, įstaigų ir institucijų pateiktus prašymus, paklausimus ir skundus bei rengiant atsakymus į juos;

18.6. dalyvauja Tarnybos organizuojamuose pasitarimuose, posėdžiuose ir komisijų veikloje;

18.7. teikia informaciją kitiems Tarnybos administracijos padaliniams;

18.8. atlieka einamąją finansų kontrolę;

19. vykdo kitus su Skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus, kad būtų pasiekti Tarnybos strateginiai tikslai.

Specialieji reikalavimai

1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintą išsilavinimą;

2. turėti 3 metų patirties dokumentų valdymo arba archyvų valdymo srityje;

3.būti susipažinus su Lietuvos Respublikos teisės aktais, reglamentuojančiais darbo santykius, viešąjį administravimą, susijusiais su veiklos sritimi, gebėti juo taikyti praktikoje;

4.mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu, dokumentų valdymo sistema;

5.išmanyti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;

6.gebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą;

7. mokėti valdyti informaciją, ją kaupti, sisteminti, apibendrinti bei rengti išvadas.