Pareigų aprašymas

1. Apdoroja su sprendimų įgyvendinimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su

sprendimų įgyvendinimu susijusios informacijos apdorojimą.

2. Konsultuoja priskirtos srities klausimais.

3. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl sprendimų

įgyvendinimo veiklų vykdymo, rengia sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja

prašymų ir kitų dokumentų sudėtingais klausimais dėl sprendimų įgyvendinimo veiklų

vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.

4. Organizuoja sprendimų įgyvendinimo procesą arba prireikus koordinuoja sprendimų

įgyvendinimo proceso organizavimą.

5. Rengia ir teikia informaciją su sprendimų įgyvendinimu susijusiais sudėtingais

klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su sprendimų įgyvendinimu susijusiais

sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

6. Rengia ir teikia pasiūlymus su sprendimų įgyvendinimu susijusiais klausimais.

7. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl sprendimų įgyvendinimo

arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl sprendimų

įgyvendinimo rengimą.

8. Apdoroja su administracinių paslaugų teikimu susijusią informaciją arba prireikus

koordinuoja su paslaugų teikimu susijusios informacijos apdorojimą.

9. Nagrinėja prašymus ir kitus dokumentus sudėtingais klausimais dėl administracinių

paslaugų teikimo veiklų vykdymo arba prireikus koordinuoja prašymų ir kitų dokumentų

sudėtingais klausimais dėl paslaugų teikimo veiklų vykdymo nagrinėjimą, rengia sprendimus

ir atsakymus arba prireikus koordinuoja sprendimų ir atsakymų rengimą.

10. Organizuoja administracinių paslaugų teikimą arba prireikus koordinuoja paslaugų

teikimo organizavimą.

11. Rengia ir teikia informaciją su administracinių paslaugų teikimu ir susijusiais sudėtingais

klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su paslaugų teikimu susijusiais

sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.

12. Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių paslaugų teikimu susijusiais klausimais.

13. Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių paslaugų

teikimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl

paslaugų teikimo rengimą.

14. Patikėjimo teise valdo, naudoja valstybei nuosavybės teise priklausantį turtą, kurį sudaro

valstybiniai erdvinių duomenų rinkiniai ir žemėlapiai, valstybiniai geodeziniai tinklai,

valstybinė geodezinės ir kartografinės veiklos produkcija, sukurta vykdant valstybės sienos

kartografavimo darbus, bei archyvinė geodezinė ir kartografinė medžiaga.

15. Rengia norminių teisės aktų, reikalingų geodezijos, kartografijos, valstybinių erdvinių

duomenų rinkinių ir žemėlapių rengimo sričių politikai įgyvendinti, projektus.

16. Teikia administracines paslaugas geodezijos, kartografijos ir valstybinių erdvinių

duomenų rinkinių ir žemėlapių teikimo srityse.

17. Koordinuoja ir prižiūri LitPOS sprendimų ir funkcinių galimybių diegimą ir dalyvauja

diegime.

18. Išduoda geodezininko kvalifikacijos pažymėjimus ir atlieka jų veiklos planinius ir

neplaninius patikrinimus.

19. Rengia valstybinių geodezinių tinklų geodezinių ženklų perkėlimo tvarkos aprašą,

nustato geodezinių ženklų standartus ir užtikrina jų laikymąsi.

20. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su struktūrinio padalinio veikla susijusius pavedimus.

Specialieji reikalavimai

1. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:

1.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)

arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.2. studijų kryptis – matavimų inžinerija (arba);

1.3. studijų kryptis – statybos inžinerija (arba);

1.4. studijų kryptis – gamtinė geografija

arba:

1.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis)

arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;

1.6. darbo patirtis – kartografijos ir (ar) geodezijos srityje;

1.7. darbo patirties trukmė – 1 metai.